Přenos čísla

JAK PŘENÉST ČÍSLO

  • Kontaktujte svého operátora a požádejte o tzv. ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele). Před opuštěním současného poskytovatele mobilních služeb je nezbytné s ním vypořádat veškeré smluvní závazky.
  • Aktivujte SIM kartu OpenCall. Aktivace proběhne automaticky během prvního telefonního hovoru, odeslání SMS nebo připojení k Internetu.
  • Přihlaste se do Můj OpenCall a postupujte dle návodu v odkazu „Přenést číslo“ nebo odešlete SMS z aktivní SIM karty na číslo 999340 ve tvaru: „PRENOS XXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde XXXXXXXXXXX je číslo výpovědi opouštěného poskytovatele („ČVOP“) a YYYYYYYYY je telefonní číslo, které přenášíte. Údaje v SMS jsou odděleny mezerou.
  • Žádost lze také podat na naší zákaznické lince: +420 778 820 820. Po vyzvání vložíte Váš ČVOP kód.
Případně zavolejte na zákaznickou linku: +420 778 820 820 a zde podejte žádost o přenesení čísla a vložte kód ČVOP.
Od 22.11.2019 21:00 do 23.11.2019 12:00 nebude možné zadávat objednávky a provádět úpravy služeb.