Přenos čísla
Home / Přenos čísla
Jak přenést číslo
- Kontaktujte svého operátora a požádejte o tzv. OKU (ověřovací kód Účastníka) nebo ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele), tedy kódy pro přenesení telefonního čísla. Kód OKU obvykle naleznete např. v samoobsluze stávajícího operátora. Před opuštěním současného poskytovatele mobilních služeb je nezbytné s ním vypořádat veškeré smluvní závazky.
- Kupte si a aktivujte SIM kartu OpenCall. Aktivace proběhne automaticky během prvního telefonního hovoru, odeslání SMS nebo připojení k Internetu.
- Přihlaste se do samoobsluhy „Můj OpenCall“ a postupujte dle návodu v odkazu „Přenést číslo“ nebo odešlete SMS z aktivní SIM karty na číslo 999348 ve tvaru: „PRENOS XXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde XXXXXXXXXXX je ověřovací kód Účastníka pro přenesení telefonního čísla („OKU“), nebo číslo výpovědi opouštěného poskytovatele („ČVOP“) získané od opouštěného poskytovatele a YYYYYYYYY je přenášené číslo. Údaje v SMS jsou odděleny mezerou.
- Případně zavolejte na zákaznickou linku: +420 778 820 820 a zde podejte žádost o přenesení čísla a vložte Váš kód OKU nebo ČVOP.
Dojde-li v důsledku porušení povinností OpenCall k prodlení při přenesení čísla, jeho zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takovém přenesení, má účastník právo na paušální náhradu od OpenCall; její výši a způsob uplatnění najdete ZDE.
Telefonní číslo je přeneseno počátkem 3. pracovního dne od předání žádosti opouštěnému poskytovateli nebo pozdější pracovní den dle termínu přenesení, který jste s námi sjednali. Číslo bude přeneseno v případě, že k okamžiku přenesení nebude vyčerpán Kredit. K přenosu dochází během noci mezi 0:00 až 6:00.